måndag 15 november 2010

Bakom vita stenväggar.

Idag har jag portfolioplåtat och ställt upp som modell för ett par duktiga tjejer som pluggar på MariArt - en hår&makeupskola här i Stockholm. En åtta timmars arbetsdag och två omstylingar ger snart två bilder. Jag hoppas att de blev bra. Det har varit mycket make, hårspray och lite kyligt men tjejerna supertrevliga och jag är en erfarenhet rikare!







En snabb promenad genom regnet och mörkret hem från t-banan och in i duschen för uppvärmning och trippelschamponering (dust-it i hårbotten...) och hungrig som in i.(Så pass att jag redan tänker käka kvällsmat!) Så varm mat, och sedan ytterligare lite jobbande via datorn. Nu tänker jag belöna mig med lite TV. Har ni sett Ung&Bortskämd?

2 kommentarer:

  1. @Ung och bortskämd; Ja. Jag kan inte hantera det. Blir uppriktigt provocerad.

    SvaraRadera
  2. Jag kollar på det hela tiden :D Det är askul XD

    SvaraRadera