måndag 22 november 2010

Let it snow.

Snösnösnö. Jag längtar faktiskt efter julen väldigt mycket just nu - särskilt att gå omkring i ett julpyntat Lund och handla julklappar och äta lussebullar. Men än är det en liten månad kvar och kommande veckor blir minst sagt innehållsrika!

Idag hjälpte K mig med lite nya snapshots som ska iväg med mailen, sedan väntade rep av föreställningen, lunch och besök på en av fritidsgårdarna som vi ska spela på nu i veckan, för att kolla upp lokalen. Det känns konstigt att det vi repat för så länge kommer att vara över om en vecka. Men nu är det fokus på föreställningarna som kommer. Fritidsgården vi var på idag hade till och med gjort och tryckt ut en affisch i vår ära!


Sedan vardagssysslor: storhandling (fast såklart glömde jag det jag mest behövde: glödlampa till taket. Jag behöver inte mer mörker!) och sedan matlagning (har varit laxsugen i flera dagar så nu slog jag till!), lite TV, lite prat och lite fix. Aneverendingstory.

Imorgon bär det av till SVT Drama för en sedan länge inplanerad liten statistroll. Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar