tisdag 30 november 2010

Inför visning.

Sitter och förbereder mig lite inför morgondagens visning för Make Up Store som ska hållas i en lokal på Söder. Naglar, ben, nytvättat hår, ansiktmask - allt är under kontroll! Väskan är packad och mest snurrar tankar kring vad jag ska ha på mig för att inte frysa ihjäl under dagen - och inte minst på kvällen då jag ska ut i Stockholmsnatten... De två kommande dygnen lär bli lätt omänskliga köldmässigt.

Imorgon blir det ny look inför vintersäsongen!


Calltime är inte förrän kl 12 så jag får en härlig sovmorgon. Och tur det, för jag är konstigt nog inte det minsta trött trots att klockan börjar närma sig midnatt! Det kan i och för sig ha att göra med min sena middag. Men så blir det ibland, och alltsom oftast dessa senaste dagar. Kom hem sent från capoeiraträningen som idag var mycket teknik. Bra för mig som nybörjare som främst måste jobba på balansen.


Nu avslutar jag dagen med småfix, Doxdokumentär på SVT Play och en kopp te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar