fredag 12 november 2010

Friday-off.

Idag har jag träffat underbaraste P&C för fika på vårt numera stammiscafé på Sveavägen. Tyvärr var jag tvungen att hasta iväg lite tidigare för att hjälpa en kompis med ett teaterprojekt - men väl i Solna hade hennes mobil dött så jag irrade omkring i mer än en innan jag insåg att det inte skulle leda någon vart, och satte mig på t-banan hem. Massa tid som rann iväg men så kan det gå! Siktar på nästa fredag istället. 

Fotograf: Isabelle Steinwall

Nu har jag handlat, diskat och maten puttrar på spisen. Ser fram emot en kväll i fixandets och slappandets tecken... Tidig calltime imorgon (lyckligtvis inte så tidigt som jag först trodde!) på Drottninggatan inför morgondagens visning. Det ska bli kul! Mycket olika jobb nu, plåtningar och visningar är i antågande. Har tyvärr tvingats tacka nej till ett par grejer - men så är det ju ibland när allt krockar (skola, jobb, vänner, fix) och många bollar hålls i luften. 

Nu: TV och mat! 

1 kommentar: