fredag 26 november 2010

Uppåt.

Jag har de senaste dagarna trotsat allt vad sömnbrist heter! Imorse var det tidig uppgång inför tredje giget på en av Stockholms gymnasieskolor - det gick bra och man får alltid sådan energi av att spela!
Har kommit på att jag är väldigt stolt över mig och över oss som ensemble och det vi gör. 

Iskallt ute när molnen är borta, även om det är vackert med gnistrande snö. Lager på lager på lager av kläder är vad som gäller, och såklart mina fantastiska fodrade stövlar som klarar allt.

Bild tagen av Isabelle Steinwall.

Nu bär det av till ett fik för en liten franska-get2gether, sedan far jag till Kista för att därifrån med bil ta mig till Uppsala och en helg som ska gå i avslappningens tecken! God mat, julmarknad, prat och adventskonsert väntar mig där...

Måndag blir det morgongig på ytterligare en skola, och sen ska jag iväg på plåtning som jag fick förfrågan om häromdagen. Mer information om var resultatet kommer att synas kommer så småningom!

Dessutom fick jag statusuppdatering av fotografen jag jobbade med häromdagen - bilder på g.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar