tisdag 23 november 2010

Höggravid för 220 år sedan.

Oroas icke! Den var bara på låtsas. Men den såg verklig ut - många medstatister vid TV-produktionen jag medverkade i idag undrade om jag var gravid på riktigt. 

Jag var med och spelade pietist under en gudstjänst som avbryts. Vi spelade in i studio i ett litet rökigt rum... Kommer nästa höst i SVT!

Mycket väntan och kort inspelningstid, så som det brukar vara vid inspelningar har jag fått erfara. Men man träffar alltid nya människor och det är alltid kul att se hur det går till bakom kulisserna.


 Magen.


Tre långa, härliga timmar i fikarummet... 

Sista fix av statister.

Fader sökes.


Tyvärr missade jag "Fadern" som jag hade en biljett till ikväll, men jag satsar på att hitta någon enstaka biljett inom en snar framtid. Vill inte missa Kjell Bergqvist med flera in action!

Nu har en sen, men god middag intagits av lax, avokado, ägg, bröd med mera. Snart ska jag släcka ner den här manicken och sova. Svårt att varva ner när dagarna vänds upp och ner dock.

Imorgon skulle jag egentligen upp tidigt för att prova på en ny träningsform, men jag tror att jag unnar mig själv en sovmorgon och skjuter på det till nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar