söndag 14 november 2010

Upptäckten.

I denna tid av kyla och då hösten omärkligt smyger sig allt närmare vinter är jag tvungen att pälsa på mig ordentligt för att hålla värmen. Måste tacka K som gjorde mig uppmärksam på att jag faktiskt hade glömt att vrida upp ett av elementen - hallelujah moment

Dock är dessa regniga dagar ganska mysiga - idag blir en vilodag mellan jobbdagar och jag har lite småfix inplanerat inför morgondagen och kommande vecka som jag måste ta itu med. Senare ikväll blir det förhoppningsvis kyrkokonsert med klassisk musik och kanske bio! Känner mig lite trött och småsliten eftrer gårdagens visning och efterföljande mycket trevliga födelsedagsfest! Klockan halv 3 gissar jag att lampan släcktes. Alltså: Återuppladdning av batterier står på dagens schema!

Nedan bilder från gårdagens stylingvisning för en av Stockholms mest framstående hårsalonger: Corinne&Friends.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar