torsdag 25 november 2010

Lyckad onsdagskväll.

Inatt blev en ganska kort natt då vi efter gårdagens första (!) gig drog vidare till Stampen i Gamla Stan för deras 1årsjubileum av livebandskaraoken - vilket drag. Jag hade verkligen superkul och stannade ett par timmar innan P ringde och jag mötte upp henne för nattfika hemma hos mig. Vill passa på att säga hur mycket jag älskar mina vänner, och tacka för gårkvällens lyckokick! Kunde inte ha bett om en bättre avslutning på en dag som inte började alltför bra.

Fredrik och Ivan rockade loss!


Lokalen var full av glada människor.

Arla morgonstund har snö i mund, och jag lyckades inte somna om då jag vaknade imorse för att följa P till T-banan, så nu sitter jag här med trött huvud och funderar på återstoden av dagen. Ikväll är det dags för gig nr 2  på en fritidsgård, så jag ska ladda inför det!


Hatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar